Tot ce trebuie să știți despre rezervarea dvs.
Rezervarile vor fi solicitate prin e-mail sau telefon. Sejurul minim pentru toate rezervările este de 1 zi. Sejurul maxim este de 30 de zile. Pentru rezervări mai mari de 30 de zile ne puteți contacta direct. Pentru a confirma rezervările, veți primi un e-mail de confirmare de la noi.
Puteți plăti cu cardul de credit/debit (Visa, Mastercard) sau în numerar la recepția hotelului.
Toate prețurile sunt exprimate în LEI (RON). Prețurile pot fi modificate dacă circumstanțele o justifică. Modificările de preț nu afectează rezervările deja confirmate, iar un client are dreptul de a primi servicii la tarifele menționate în confirmarea rezervării.
Promoțiile sunt valabile numai pentru rezervări directe. Promoțiile și campaniile nu sunt valabile împreună cu alte reduceri. Promoția de Black Friday nu este valabilă împreună cu alte reduceri.
Anularea oricărui serviciu rezervat se va face cel târziu cu un preaviz de 48 de ore. În cazul anulării unui serviciu rezervat în afara perioadei de grație sau în caz de neprezentare, HOTEL SYDNEY își rezervă dreptul de a percepe întreaga sumă ca și cum serviciul ar fi fost menținut/prestat. Serviciile deja plătite sunt nerambursabile. În cazul unor circumstanțe neprevăzute care conduc la anularea sau amânarea serviciului de către entitatea HOTEL SYDNEY, un voucher pentru serviciul în cauză va fi emis sau schimbat cu un serviciu de valoare egală sau mai mică.